.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت استانداری با سرمایه گذاری باشگاه نساجی

مدیرکل تربیت بدنی مازندران از موافقت استانداری با سرمایه گذاری باشگاه نساجی در این استان خبر داد.

به گزارش مهر ، نصرالله پریچهره  در نشست صمیمی با روسای هیئتهای ورزشی استان با اشاره به جلسه بین استاندار مازندران و مالک باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: مالک باشگاه نساجی مشکلات و طرحهای مورد نظر برای سرمایه گذاری را با استاندار مازندران در میان گذاشت.

وی افزود: استاندار مازندران با نگاه ویژه به توسعه و رشد استان قول مساعد برای پیگیری درخواستهای این سرمایه گذار در مازندران را داده است.

مدیرکل تربیت بدنی مازندران همچنین از نشست مدیرعامل باشگاه بیم نیز با استاندار مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع حضور این باشگاه در رقابتهای لیگ برتر بررسی شد که نتایج این جلسه منجر به حضور پرقدرت باشگاه بیم در لیگ برتر سال جاری می شود.

وی قدرت میزبانی و برگزاری مسابقات در مازندران را در حد آسیایی دانست و بیان کرد: مازندران با قهرمانی های متعدد در رشته های ورزشی مختلف به عنوان پایتخت ورزش کشور شناخته شده است.

به گفته وی، 46 هیئت ورزشی استانی و 800 هیئت ورزشی شهرستانی در مازندران در جهت رشد و تعالی ورزش استان فعالیت می کنند.

معاون توسعه ورزشهای قهرمانی تربیت بدنی مازندران نیز با اشاره به اینکه هیئتهای ورزشی بدون هیچگونه چشم داشت مالی برای ورزش استان خدمت می کنند، گفت:‌ کسب سه مدال طلا و عنوان قویترین مرد جوان جهان، کسب سه طلا نوجوانان جهان، کسب مدالهای مختلف جهانی و آسیایی توسط نوشاد عالمیان در پینگ پنگ، طلای پرتاب وزنه در دو و میدانی نوجوانان آسیا گوشه ای از افتخاراتی است که برای اولین بار در تاریخ ورزش مازندران به دست آمده است.

احمد سعادتمند در خصوص برنامه های آینده ورزش مازندران نیز گفت: برگزاری مسابقات پینگ پنگ ستارگان جهان در مهرماه، برگزاری رقابتهای کشتی جام حبیبی و موحد با حضور 20 کشور قدرتمند جهان در آبان ماه، مسابقات بین المللی وزنه برداری جام منوچهر برومند از جمله مسابقاتی است که در سال جاری به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد.

به گفته وی، 148 تیم مازندرانی در لیگهای مختلف کشور حضور دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.